sjonkritmeesterjournalist

Ik duid de politiek in Nederland, Europa, VS en M.O.

WAAR ZITTEN TOCH DE KNOPPEN?

leave a comment »

Het is begonnen. Ik moet er iets op vinden, radiobeest dat ik ben. Waar zitten toch de knoppen? Gek word ik ervan. Ha, daar heb je er één. Wist niet dat je eraan draaien kan. Waarop de stemmen plotseling een stuk hoger klonken. Het leek wel gejuich. Ik proefde bewondering. Frankrijk scoorde. Iemand zei dat Roemeniё in rouw was gedompeld.

Tussen alle opwinding door, vingen mijn oren op hoe Thijs Mira Feticu vroeg naar corruptie in het land. Mira reageerde behoorlijk geprikkeld. Zeg maar boos. Toen floot de scheidsrechter voor een strafschop waaruit de Roemenen de gelijkmaker scoorden, en wilde Mira iedereen een knuffel geven. Vlak voor tijd maakte de Franse ster van West Ham United, Dimitri Payet, de winnende. Maar Mira Feticu was toch heel gelukkig.

Geen twijfel aan, de Sportzomer op NPO 1 belooft fantastisch te worden.
http://www.krantmeteenmening.nl

Written by sjonkritmeester

June 11, 2016 at 12:10 am

Posted in Column

Tagged with , , ,

Leave a Reply

